Aby możliwe było wysyłanie automatycznych powiadomień e-mail do podatników o wysokości składek do zapłaty za dany okres rozliczeniowy, należy ustawić parametry e-mail czyli z jakiego adresu mają być wysyłane powiadomienia.
Przejdź do Konfiguracji do zakładki Parametry e-mail.Uzupełnij pola:
- nazwa serwera SMTP
- nadawca
- użytkownik (zwykle adres e-mail)
- hasło do konta pocztowego
- port.
Jeśli twoja skrzynka wymaga połączenia SSL, zaznacz tą opcję. Aby sprawdzić poprawność ustawień, kliknij Testuj połączenie.
Przejdź teraz do drugiej zakładki – Ustawienia e-mail.
Wstaw stopkę czyli podpis, jaki będzie dodawany do każdej wiadomości e-mail wysyłanej do podatników. Stopkę możesz również wstawić jako kod HTML.
Na zakończenie kliknij Zapisz.
Przejdź teraz do ustawienia szablonów wiadomości.