Aby możliwe było wysyłanie automatycznych powiadomień e-mail do podatników o wysokości składek do zapłaty za dany okres rozliczeniowy, należy ustawić parametry e-mail czyli z jakiego adresu mają być wysyłane powiadomienia.

Przejdź do Konfiguracji do zakładki Parametry e-mail.ustawienia e-mailUzupełnij pola:

  • nazwa serwera SMTP
  • nadawca
  • użytkownik (zwykle adres e-mail)
  • hasło do konta pocztowego
  • port.

Jeśli twoja skrzynka wymaga połączenia SSL, zaznacz tą opcję. Aby sprawdzić poprawność ustawień, kliknij Testuj połączenie.

Przejdź teraz do drugiej zakładki – Ustawienia e-mail.

ustawienia smtp

Wstaw stopkę czyli podpis, jaki będzie dodawany do każdej wiadomości e-mail wysyłanej do podatników. Stopkę możesz również wstawić jako kod HTML.

Na zakończenie kliknij Zapisz.

Przejdź teraz do ustawienia szablonów wiadomości.

Czy artykuł okazał się pomocny?

Comments are closed.